Tuesday, April 12, 2011

O nouă pagină pe "Cinema, pas cu pas" !

Un cititor al "Cinema, pas cu pas" (Andrei) mi-a scris un e-mail, cu rugămintea de a-i recomanda un set de filme "meritorii". Andrei este în etapa în care descoperă cinema-ul și, din acest motiv, are nevoie de repere. În schimbul de mesaje cu el, am preferat să îmi declin competența în a-i face orice fel de recomandări, argumentul fiind unul simplu și, cred, de bun-simț: ceea ce îmi place mie s-ar putea ca lui să nu i se pară interesant. A fost de acord cu mine. Tot ce am putut să îi sugerez a fost să rămână conectat la blog și să încerce să vizioneze o parte a filmelor despre care am scris sau voi scrie aici. Cine știe, poate le va găsi interesante. 

Între timp, m-am gândit la situația lui Andrei și mi-am dat seama că el nu este decât un reprezentant al unui grup potențial mult mai numeros de tineri entuziaști, care ar dori să vadă filme vechi și bune, pe scurt, să "traverseze" istoria cinema-ului. Din păcate, nu prea au unde să o facă. 

Din acest motiv, am decis să inaugurez o nouă pagină pe blog, CINEMATECA. Aici, veți putea viziona filme în format integral, selecția lor urmând a fi foarte strictă. Cu alte cuvinte, puteți să stați liniștiți, acolo nu veți da peste "rebuturi". Deși efortul de a găsi filmele nu este unul trivial (trebuie respectată inclusiv condiția de a fi disponibile în spațiul public al rețelei Internet - detalii mai jos), mi-l asum integral. 

Regula este următoarea: în dreptul denumirii CINEMATECA, voi adăuga data la care a fost actualizată pagina repsectivă. Astfel, veți știi că am postat ceva nou (de exemplu, CINEMATECA [8.IV.2011], înseamnă că am adăugat un nou film în data de 8 aprilie 2011). Voi proceda în acest fel, deoarece din punct de vedere tehnic, modificările din paginile de ordin secundar ale blog-ului nu sunt raportate de sistemul automat de abonare.


Și încă ceva: deoarece "Cinema, pas cu pas" respectă drepturile de autor, nu voi copia și posta pe blog filme din arhiva personală sau de pe alte site-uri de tip fileshare sau torrente.


Vizionare plăcută!

1 comentarii:

Anonymous said...

Felicitari pentru initiativa!